miercuri, 28 decembrie 2011

Restaurant = Dacă nu comanzi mâncare, adio băutură!


Luni, 26 decembrie 2011, am vrut să-mi petrec ziua la munte.....şi nu oriunde ci la Predeal.

După câteva ore de petrecut pe pârtie, frigul şi-a spus cuvântul, aşa că am vrut să beau ceva cald ca să mă încălzesc.

Exact lângă pârtie am văzut un restaurant, am intrat, m-am aşezat la masă şi am aşteptat cam 10 minute până şi-a făcut apariţia un ospătar. După alte 5 minute a venit pentru comandă, şi îi spun: "o ciocolată caldă, un vin fiert."....La care el foarte indignat îmi răspunde:"Dacă nu comanzi ceva de mâncare, nu îţi pot aduce de băut", dar unde scrie "Păi nu scrie, dar vă spun eu".... "Bine, bine dacă nu scrie, vreau să vorbesc şi eu cu şefa-şeful dumneavoastră".... După mai bine de 10-15 minute, mă ridic de la masă şi mă duc să o caut pe şefa de sală, ajung în faţa ei, mă prezint şi îi spun ce problemă am, dar fără nicio rezolvare, ba chiar mi-a spus că nu pot să beau un ceai, cafea sau ciocolată caldă daca nu comand ceva de mâncare.

Cum este posibil ca în anul 2011 să avem parte de astfel de primire într-un local? Au uitat până şi lozinca lor cea mai importantă:"Clientul nostru, stăpânul noastru". Dar la pensiunea Klass nu se ţine cont de nimic, clientul doar să iasă cu banul, restul nu mai contează.

RESTAURÁNT s. n. local public unde se consumă, contra plată, mâncăruri și băuturi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu